Cina de seara, ultima masa a zilei. Influenta asupra sanatatii.

Pai, ceea ce ma framanta pe mine este ca multe persoana sar aceasta masa a zilei, care e inclusa in program, in cazuri exceptionale se accepta sa fie sarita, daca ai peste 80kg sau mai bine, ar cam trebui sa o sari, ca doar nemancand vei slabi mai repede, dar retineti nu este indicat, trebuie mancat si seara ca sa fii sanatos. Acum, ce putem manca la cina sa traim sanatos? Incepem cu ce e interzis, prajeli de orice fel, si mancaruri grele cu orez si carne, sau dulciuri, caci degeaba sari masa si bagi o ciocolata la burtica, ca atunci mai rau ti-ai facut.

Ciorba e buna seara? Da este buna, e indicata, de ce nu? O salata cu peste, sau cu pui, fiecare stie ce este sanatos, daca evita prajelile si grasimile din carnuri. Ce nu trebuie sa facem niciodata seara, la cina, pai sa evitam sa mancam in pat, la televizor, stiintific nu e sanatos, s-a demonstrat ca acapararea atentiei creste apetilul si mananci mai mult si te lungesti caci placerea care ti-o creeaza tv-ul iti prelungeste cheful de mancare, deci e interzis pentru sanatate. Multa lume prepara cartofi prajiti seara, si ii asorteaza cu o maioneza, sau un usturoi, nu zic sa nu mancam niciodata cartofi prajiti, se stie sunt cei mai buni, dar acestia in combinatie cu lipsa de efort duc la deteriorarea sanatatii. Specific acum, la cina, caci e cel mai grav sa mananci seara grasimi.

La fel, daca pranzul l-ai luat la 14 30 cina, trebuia sa o iei cam duap 6 ore, asa lucreaza organismul. Ce concluzii tragem, pai ce concluzii sa tragem, ne gandim, mancam si seara dar moderat si nu mai tarziu de ora 22, caci atunci organismul nu mai are timp pentru a-si mentine sanatatea, sa digere si alte procese ale vietii. Daca tot am vorbit de ora 22, sa pomenim si de mese de dupa ora 22, acasa, lenevesti, daca orasul iti permite si ai livrare la domiciliu, ce zici de o pizza cu iubitul/iubita, pai nu numai ca nu se mananca dupa ora 22 dar e cu atat mai grav daca iti faci un obicei din asta de a comanda 1 pizza, mare de obicei, ca sa ne ajunga.

GRESIT, de obicei ramane si mananci si dimineata, ceea ce te face sa intri intr-un ciclu vicios, si vei merge asa la nesfarsit sau pana iti dai seama ca esti obez sau un inceput de obezitate(vezi cazul meu, m-am ingrasat de la 60 la 66 in 6 luni) de la pizza, si alte rahaturi pe care o sa le evit toata viata mea, si se vad rezultatele. Adica, in 1-2 luni am slabit 2 kg fara niciun efort, nu fac acest site pentru mine personal, ca eu stiu ce-am facut, si incerc sa explic ceea ce am gresit eu sa nu greseasca si altii, poate, daca am success cu el o sa postez si niste poze cu inainte si dupa eu. Ambitia fiecaruia vine de la sine, nu oblig pe nimeni sa imi urmeze sfaturile, sau ce sunt, nici sfaturi impartasesc pareri cu voi, ca sa ne fie bine la toti.

0 Response to "Cina de seara, ultima masa a zilei. Influenta asupra sanatatii."

Trimiteți un comentariu